18 december 2008

Tjenare Italienare!


På ålidhems centrum så delade dom ut dessa, kolla sugrör med chokladsmak. Det smakar som Oboy fast lite roligare...

Eftersom jag jobbat natt i veckan så har jag vaknat rätt sent varenda dag... typ som idag då jag klev upp klockan 17. I vanliga fall brukar jag må dåligt och känna mej stressad så fort jag sover för länge, men idag kändes det helt rätt. Sen så kom även lönespec. idag, låg så fint på dörrmattan. Wawawewa! Lönen jag fick denna månad är nog bland de högre löner jag någonsin fått! Det känns verkligen bra nu när tanden pajat... Appråpå tanden... Nu har den iaf en tillfällig lagning, men ska byta hela kronan i februari. Sen så har jag i stort sett kvar alla julklappar att inhandla... Vad i fasiken fabriken ska man köpa till pappa t.ex? Jag har för tillfället bara köpt till mamma, farfar och "bus". Kan tyvärr inte skriva här vad jag köpt för jag vet att min mamma läser min blogg dagligen.

Sen så undrar jag om det finns någon som vill designa en t-shirt åt mitt band "den här natten utan"? I gash får du en penning, en dejt med mej och självklart en t-shirt...

3 kommentarer:

Elina sa...

Hör med syrran, hon är bra på att rita :)

Anonym sa...

I can do it! :) I like that kind of stuff! du får bara coacha mig hur mycket "gay" du vill att den ska vara/inkludera.
Peace

Anonym sa...

en dejt med dig,hehe du jag fixar en snygg design på fem. he he skämt åsido. Jag fixar direkt dock om ingen annan gör det.