21 december 2008

Julen snart här, inge mer skumtomtar för min del.


Kvällens syssla, slå in julklappar.

Idag var jag på stan och köpte lite julklappar... det var mucho folk ute, tänk då hur morgondagen ser ut. Har nästan köpt alla klappar nu, går en vända imorgon oxå. Dyraste klappen i år vart till farfar, köpte en slips på gregers, det är ju bara en tygbit! men hur som haver så var det den snyggaste slips jag någonsin skådat. Köpte en sak till mamma på Body shop och tills sist köpte jag ett staket till mej själv, så jag inte ramlar ur sängen om nätterna. Sen så handlade jag även julmat till onsdagen... För som det var sagt så kommer tomten till mej i år, första julen vi firar at my place. Blir säkert jovialiskt...

Sen igår drog vi vapendragare på jobbet en bio, vi såg Twilight. Det var banne mej en bra film, hon var söt han var snygg jovars. Nä imorgon mer städning hemma och några julklappar till som ska inhandlas.

1 kommentar:

Anonym sa...

Brukar du ramla ur sängen?