13 december 2008

Inte bästa dagen att köpa en trisslott på.

Ja så här var min dag kväll natt whatever bla bla...
Den årliga julfesten på jobbet(vilket jag såg mucho fram emot)... hmm... För det första åt jag inget i stort sett på hela dagen, för att jag skulle äta tills jag spydde. Men efter att ha kommit dit så fick man sitta och vänta och vänta tills det vart vårt bords tur att hämta maten. Jag tog en större tallrik för att verkligen få plats med mer mat, och efter att ha fyllt min tallrik så var det i stort sett bara att gå raka vägen och sätta sej. Men i vrån långt borta någonstans så skymtade jag en stor skål fylld med skumtomtar. Jag sprang dit som ett rangel, stoppade i en jädra tomte... Aj aj aj kände man bara i käften, tomten smakade blod. Fan tomten hade spöat min käft! En tand är nu av på hälften i stort sett, typ en jädra gammal rotfyllning som gått sönder lr nått... Iaf så gick jag tillbaka och satte mej... Maten som jag nu suktat efter hela dagen, gick nu inte att äta my way, dvs allt ner spring iväg och hämta mer. Men det gick bra ändå, fick ner maten tillslut...

Sen när jag tagit mej till Scharren för att vara på Los Bastards 10-års jubileum. Så hinner jag bara vara där ett tag innan någon(inga namn nämnda) spiller öl på min halva överkropp. Lyckad kväll? mja det tåls ju att diskuteras. Nu har jag iaf kommit hem och jag är sjöblöt, det regnar blöt snö och är slask överallt. Nu ska kläder hängas och något varmt kokas medans jag lyssnar på AAR's nya skiva. Ursäkta min bitterhet, men en tandläkar-räkning var det sista jag räknade med december månad. Hur som helst så har jag hunnit med att titta in i spegeln en stund och sen skrattat åt mej själv, det var dagens roligaste...
Greaajjt succes!



När jag kom hem så låg det 2 skumtomtar kvar i lådan... antingen så får dom avgå med detsamma eller säljas på tradera...

1 kommentar:

Elina sa...

Din stackare där! Var det bra på Scharinsska då?

Du slipper åtminstone tolvtimmars den här helgen.. huvva!