6 december 2008

Detta har inte hänt.

Hej folket! Jag önskar jag kunde lämna This Night Without och Pjärz band... Jag vill mer än allt spela gitarr med Garth Brooks. Vart går jag härifrån? Vart börjar jag? Hur stora är mina chanser? Tänk dej jag på scen med Garth Brooks... och som strössel på moset även förband åt Jonas Brothers! Är det för mkt begärt, är det för mkt att skriva på sin önskelista 2008?

Sen så önskar jag att jag hade en vän som gjorde allt för en och jag allt för honom. Helst skulle han då heta Björn... Men tänk dej om man satt på jobbet och var sugen på något, så kunde man bara skicka iväg ett sms. Och en halvtimme senare så kom Björn med något gott... Nu skulle det t.ex vara gott med Coca Cola...

Här kommer filmtips för den okräsne(copy & paste)
1. Tropic Thunder
2. Step Brothers
3. Run, Fat Boy, Run
4. Jesus Camp(bara så sjukt att det måste ses)

1 kommentar:

Anonym sa...

Step brothers e fon inte bra??!

Tycker du önskar dig onödiga saker. Du kan tex. önska dig pengar så är det ju bara o gå ner till el automato.

Puss