29 november 2008

Cut my pie into pieces, this is my last dessert!

Godkväll alla slöa! Livet kunde inte vara bättre, jag har fått behålla jobbet och inga ben brutna i år. Efter jobbet ikväll så tog jag en liten prommis för att rensa mitt huvud från allt som håller mej vaken om nätterna, vilket jag insåg inte var mycket. Det sköna med vintern är att jag till skillnad från alla andra vill hålla mej för mej själv... Låsa in mej, skriva låtar, mysa själv i soffan och bara känna mej allmänt kung. På sommaren känner jag mej dock alltid ensam och tragisk, men nu när snön kommit wawawewa! Okej snön kom inte idag men ändå...

Har varit dålig på att uppdatera min blogg på sista tiden... Men wtf det händer inte så mkt... Den mest händelserika dagen sen sista inlägget var när jag hängde på Ålidhem med Johan mer än 24 timmar. Vi drack och åt och vi åt och drack... Jag fick även uppleva vandalism när jag satt och väntade på bussen, fick sen vända tillbaka till Johan för bussen aldrig kom... Fick se hur jävla kåta tjejer kan bete sej genom en webbcam. Just stupid stupid and stupid... Over and out!


Vad är ett häng utan te och macka? Iofs vad är ett häng utan Johan? Ett häng med bara sej själv är dock inte mkt att hänga i julgran för.
Dagen därpå så drog Johan och tatuerade sej, Johan fick ta Dabbes Oskuld... Det var första gaddningen som Dabbe någonsin gjort på någon, frågan är vilken som var mest nervös... Dabbe, Johan eller jag?

3 kommentarer:

Joey. sa...

Inga roliga samtal på jobbet lately..?

Elina sa...

Åh, har du fått tills vidare efter nyår? Goooood for you, grattis! :D

Anonym sa...

Wooohooo Chrissiboooii, du fick förlängt!! HUr länge??

Hittade inte din mormor. Fanns rå många som kunde vart din mormor där.. Esch kommer fler tillfällen.

Än en gång grattis!

Syns snärt