21 november 2008

Sir Thanx Alot.

Igår fyllde jag år... vaknade 05... gick till jobbet. Sen så hade min sidekick Fia gjort en tårta till mej, helt otippad men ett stort tack! Sen tog jag ut arbetstidförk. så jag fick gå hem strax före 12. Fick umgås med pappa ett tag, mamma hade nämligen 38 graders feber så hon fick stanna hemma. Sen kom Linda binda på en visit och sist kom da boys... vi satt å fika till sena kvällen å snackade skit, vilket var super niice. Men som sagt ett stort tack till alla samtal, besök, sms, emails etc. Jag vet att jag sagt att jag inte bryr mej om presenter eller gratulationer osv osv. Men jag fick världens trevligaste dag... TACK!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Linda binda? hahah bra nicknamne. Stackare som ska jobba hela natten. Hoppas colan gör dig gott..

Kräm

Elina sa...

Grattis i efterskott ännu en gång! Hoppas du överlevde nattpasset. See ya later.