17 september 2008

Just another manic wednesday.



Idag var jag ledig... Vaknade halv 9... Började dagen med att dammsuga, skura och torka hela lägenheten. Vart klar vid 12 ungefär, gjorde då en sallad med fetaost. For sen ut och gick 1½ timma. Kom hem, tog cykeln till Ica Gourmet och handlade mat för 800:-. Hoppade på cykeln igen. halvvägs så kom jag på att jag glömde köpa mjölk, ägg och smörgås gurka. bara att vända tillbaka. När jag väll kom hem så vart jag trött, satt framför datorn och lyssnade på en massa låtar. Förstår dock inte varför jag har Abba på datorn. Iaf... Lagade sen världens goaste omelett, med rödlök, svamp, rucola sallad, tomat och ost. Jag gör alltid för mkt mat som jag dessutom äter upp sen. Omeletten var gjord på 5 ägg. Nu dricker jag dessutom en massa cola, som har blivit något substitut för snus... Men iaf snart väntar Idol... Typ dagens höjdpunkt, fan på reklamen ska det ju vara en kvinna som bryter rätt charmigt på låten främling. Tror hon även byter ut vissa ord, men fan vad roligt!

Som ni ser händer det inget roligt i mitt liv(förutom att min pappa dejtar världens snyggaste tjej). Men iaf det är därför jag har ett band(eller flera band) så jag kan skriva något roligt. Typ: "Idag var jag på eftefest med hiro vi åkte tillbaka i tiden och hade efterfest med tupac shakur". Men åter till 2008... Jag har sen Juni skrivit drygt 28 nya låtar, jag kastade bort hälften i helgen. Har suttit och arrangerat om och pusslat ihop sen måndags. MEN när måste man stoppa ner foten och säga nej! När är en låt klar? När har den nått sitt klimax? Eller blir den aldrig klar? Kan bara en låt bli bättre och bättre, bättre, bättre, bättre osv? Ja ni fattar...

Det här var helt ointressant, jag slutar nu! Vi hörs och syns! Snart börjar resan det var allt jag egentligen ville säga till er gott folk!

Inga kommentarer: