18 februari 2011

The Sky's The Limit.

Gumman har migrän, jag fryser, golvärmen verkar paj... Men lika glad är jag för det! :D

Jag saknar även Chrillaz lite grann, hoppas han har det bra där bort i landet down under. Längtar tills han kommer hem, då ska jag vara med honom varenda dag för att catcha upp alla dagar som jag borde ha varit med honom. Ulrik vill jag oxå vara med, saknar honom oxå även fast han bara bor 15 min bort.

Jag har bara tusen saker som måste göras, låtar som skall skrivas till artister, låtar som skall mixas för att tjäna en extra slant... och även göra klart lite TNW när tiden finns. Tur att Vicky finns här för att peppa mej annars skulle jag aldrig få något gjort.

Ska strax laga något att äta för att sedan sprätta en öl och sätta mej i studion för att göra lite historia!

Älskar musik... Men framför allt min flickvän, mina närmaste vänner och min familj...

2 kommentarer:

Elina sa...

Så fint! Det var förresten toppentrevligt att träffa dig igen härom helgen. Det gör vi om, väl?

Vicky sa...

Du är finast och duktigast :)Ska fortsätta piska dig till framgång. Du är dock bra på att piska dig själv .