8 november 2008

Vivla La Vendredi

Igår var tanken att göra så här... Sitta och dricka öl, släcka ner, tända levande ljus och lyssna på musik genom mina nya monitorer under hela kvällen fram till midnatt. Men strax efter 20 så kom Mogge förbi och tjatade om Idol, så idol vart det. Sen såg vi "Och så kom Polly"... Sen for mogge hem. Det var i stort sett min fredag... Men öl drack vi och det var gott gott gott... Efter han gått så höll jag på somna till Gothika som visades på 3:an... Men ick sa nick... Då fick jag för mej att laga mat. Tänkte först bara steka lite onyttiga bacon, men då började jag kasta i purjolök, tomat, pesto, grädde m.m. Kokade lite pasta... Det vart faktist ganska gott.

Hmm... vad fan ska man göra idag då? Jag har dock kommit på en grej... Jag lovar alltid folk saker för jag inte kan säga nej... Typ visst kan jag komma förbi, visst kan jag göra det, visst jag ringer dej imorgon, visst visst visst... Och sen blir det alldeles för mkt och jag glömmer bort det. Jag ber om ursäkt till det... Men påminner ni mej så brukar det lösa sej... Nu lät min mobil, jag sätter 50 spänn på att det är ett mess från min sidekick på jobbet.

Sen så fick jag hem Escape The Fate's nya skiva igår... Vad alla tjatar om att dom var bättre med Ronnie som sångare... Men fuck you! Dom är bättre än någonsin med Mabbitt på sång! Jag gillade inte ens dom förut med den dorken. Skivan är psycho och ett bra jobb av Feldmann där, du gör mej aldrig besviken. Jag skulle para mej med Feldmann om jag fick, eller snarare om det gick. Sen är grabbarna snyggare än någonsin, och skivomslaget är så sorkens snyggt. Over and out!

Inga kommentarer: