15 april 2009

Svett lika med pepp!



Nu kommer friends, grannar och ovänner skratta åt mej, nämen serri selleri... Ska sanningen fram så har jag inte varit så peppad på att syssla med musik senaste tiden. Men ack så fel stupid CJ... Alltså gay or not... Rocky, Dolphan och denna underbara låt. Det fanns 3 låtar jag sprang runt och sjung på hela tiden när jag var liten sent glada 80-tal: Denna låt "There's no easy way out, och sen låten i slutet av Karate Kid 1 där dom sjunger "You're the best around..." Sen givetvis "Final Countdown" med Europe... Musik var fan bättre på 80-talet... Hursomhaver nu är jag pepp till tusen! Att spela på krogen krogen lr spela nere på hamnis, musik är mitt kall!


Natt natt bara för att... Saknar, hur ska Krigsoffer klara sej 1 vecka... 2 veckor utan???

1 kommentar:

Elina sa...

Du kanske får behålla gitarren ändå, hittade en finfin en till bra pris! Om det är ok?