15 mars 2009

Saved By The Bell.



Tröttare kan ingen vara... Har jobbat i helgen men även hunnit med en massa äventyr. I fredags var vi hos Sofia och åt oss fet, igår var det mys med Chrillaz min hemmapojke, vi satt med en massa låtar och käkade något jag inte minns namnet på. Kliva upp imorse var inte fettsnålt direkt, men jag tog mej upp. Jag har förespråkat att sömn är överskattat i över ett år nu, jag tar tillbaks det. Tur vi har kaffe på jobbet iaf, sen har jag även börjat med att rita på pappersmuggar, tänkte konkurrera ut Filippa K, yeah right.

Hur som haver imorgon får jag äntligen en ny tand! Fast egentligen tycker jag att Tomten borde ge mej en försenad julklapp eftersom det var han som förstörde den. Nä nu lyssna på City Sleeps och bara vara Zombie för resten av kvällen...

1 kommentar:

Elina sa...

Ja nog borde tomten betala för sig!