5 mars 2009

Dr. Alban - Work work



Sitter på jobbet och äntligen slut på administrativt, lr äntligen och äntligen... Nu lär väll tiden gå ännu mer långsamt. Idag fick jag iaf hem min Mesa Rectfier-topp, julfest julfest hela dan. Den låter mumma och det var ju bra för min själ.

Sen glömde jag även berätta i mitt tidigare inlägg att jag, Fia, Rebecka, Pjäär och Gustaf drog en vända till Skellefteå för 2 helger sen. Syftet var att vi alla skulle kunna stryka "jag har ätit calskrove" från "att göra-listan innan jag dör". Det smakade hur som haver på en rak arm, mja mja som man föreställer sej. Men men nu är det gjort iaf.

Nu ska jag och Jenny sticka på jobbet(Det är manligt), jag gör iaf en skön pop-punks halsduk. Saknar min man... Hej!

2 kommentarer:

Elina sa...

Kung att du ska lära dig sticka ju!

Chris Jones sa...

Lära mej?.. Det kan jag juh redan. :P