20 januari 2009

Det kliar i fingret...

Idag kliade jag Uken på magen... då kom en ande ur hans mun och sa att jag skulle få 3 önskningar uppfyllda, som tack för att jag släppte honom fri. Nä serri lamt! Försöker vända om dygnet pga att jag jobbar natt i veckan... Vad finns att göra? Inte något alls.

Försökte skriva klart låtarna, men kom på att det nog inte var så populärt för dom som bor ovanför mej. Så då började jag istället rita i mitt anteckningsblock, men kom på att anteckningsblock är sooooo last year. Sen tänkte jag att jag kunde kanske laga mat, men kom på att jag inte har nå mat i mitt kylskåp eller skafferi. What to do, what to do?

Iallafall... Ett stort Grattis till min kompanjon på jobbet!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Kliade du honom på magen? Thats weird.. hoho men ska man vända på dygnet så!

Elina sa...

Ja, det var faktiskt lite underligt. Nu är jag nyfiken, vem grattas på jobbet och för vad? *supernyfiken*

Jag ligger ju sjuk hemma, behöver lite skvaller!

Chris Jones sa...

Sofia fyller ju år idag! :P

Elina sa...

Ååh, Grattis till Sofia!! :D