24 december 2008

Have yourself a merry little Christmas...

Nu sitter jag inte uppe så här sent och vakar, utan jag vaknade strax efter 3 och var pigg som en Borat. Idag är det Julafton, och det jag tänker mest på just nu är all mat jag ska äta mej spyless på. :) Fast skriver senare hur min julafton var. Börjar även jobba om 2 timmar, wiie!!!

Igår kom min PRS Custom made gitarr, fan me so happy! Det är typ min livsförsäkring nu. Vågar knappt andas på den. Men skönare gitarr får man nog leta i höstacken efter, har aldrig spelat på en sådan välbyggd gitarr... Nä nu hoppa in i duschen! GOD JUL ALLESAMMANS!


Vem behöver en tjej när man har en PRS Chris Jones Signature? Jag har dessutom en dålig kamera i min mobil, hatar den mer än krig.

2 kommentarer:

Elina sa...

Jamen God Jul! :)

Joey. sa...

God jul!
DU får 50kronor av Tomten. Köp något fint! :)