14 november 2008

Idag är det tappa mobilen i golvet-dagen.

Idag hade vi möte på jobbet, efter mötet så råkade jag nudda Kickis mobil med jackan. Fick så dåligt samvete att jag funderade på att springa iväg och köpa en ny. Jag hoppas iaf inte att den gick sönder på något sätt lr kommer att fungera knasigt. Förlåt Kicki...

Men sen när jag kom hem så kom bakslaget... Hängde av mej jackan, skulle ta upp mobilen ifrån jackan. Men fick för mej att bara använda lillfingret och tummen... 2 sekunder senare hamnade även min mobil på golvet. Den fungerar dock fortfarande som den ska... Men jag hoppas ingen på jobbet började hata mej idag, pga det jag av misstag råkade göra. Kanske for hem och gjorde en liten liten Chrissy Voodoo-docka med en liten tiny Ericsson telefon och kastade den från 3:e våningen lr nått.

Imorgon blir de öl... ikväll blir det dock bara snus, cola och godis. Egentligen tycker jag inte om godis, men kroppen kallade på det ikväll, så det fick bli så. Sen om någon som läser detta har en Fender Precision bas till salu, hör av dej till mej så diskuterar vi pris. Eller vem som helst får höra av sej... Hej då, ha en fortsatt trevlig kväll Chris, ja tack detsamma!

2 kommentarer:

Elina sa...

Hälsningar från Helmer, Clara och Elina på nattpasset :)

Chris Jones sa...

Yey någon läser min blogg! Hoppas ni får det lugnt inatt! Bojaka...