1 oktober 2008

Hur var din dag?

Min var helt sjuk! Jag vaknade upp av att min hembetjänt... Nä jag har ingen, from the top... Jag vaknade rätt sent, skulle börja med TNW inspelningarna. Men då så kom jag på att jag skulle spela in ett annat band, så vi har suttit hela dagen och spelat in. Det funkar väll, MEN! Jag hade gjort rabarberpaj till dom, och ingen gillade rabarber. Så jag har nu ätit upp en hel rabarberpaj helt själv, mätt och belåten så skickade jag hem dom, ja vad skulle jag ha gjort? ja vem gillar inte rabarberpaj? Nä okej dom drog och köpte mat på Max istället.
Jag citerar någon som jobbar på macken... "Om man var ful, elak, luktade illa och spottade när man pratade skulle man nog inte ha så många vänner..."
Jag har inga vänner, så jag tillverkar mina egna på något sätt, det här är Rasmus.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tur du ha då som har en banan! själv är man hungri! ;)

//Betty

Anonym sa...

Även om man inte gillar paj så må man äta paj! / v to the icky